sutlukahve daha önce birine yorum yapmıştım linç yedim ama yinede söylüyorum benim oğlum hep sağ tarafına yattı sola asla yatiramadim çok pişmanım şimdi 1 yaşına girecek kafası hala yamuk bence zorla da olsa sağlı sollu yatırın yazık ilerde o şekilde kalmasın