Ggercn 11. ayına tatilde girmişti bebeğim. Tam bir su kuşu olduğu için biz çok eğlenmiştik. Kolluk, şemsiyeli simit, şişme havuz götürdük yanımızda. Kahvaltıdan kalkarken yanımıza meyve aldık. Öğlen zaten yemek vardı, yine meyve alarak kalktık. Akşam da restaurantta yedi aynı şekilde. Ara öğünleri havuz başında yaptı. Kahvaltı, havuz, ara öğün, uyku, öğlen yemeği, havuz, uyku, ara öğün, odaya gidiş, hazırlanış, akşam yemeği, uyku şeklinde geçmişti günler. Bebek arabasında havuz başında uyurken de biz giriyorduk havuza 😅