kaymakliekmekkadayifi Kizlar tetagil bebeginde ise yaramayan var mi ? Jel kulaniyorum gayet iyi ama zararli ya acaba tetagil alsam mi diye düşünüyorum
Busra96 kaymakliekmekkadayifi hiç bişeye yaramıyor canım bildiğin toz şeker gibi zaten damaklarına sürene kadar azında eriyo yutuyo heö pahalı hem gereksiz en iyisi jel
Busrakaplan20 Tedagil kullanıyoruz biz araştırarak aldık doktor da Tedagil önerdi ayriyeten sarımsaklı karanfilli yağ da aşırı güzel fayda ediyor hatta tedagil den daha iyi bence
kaymakliekmekkadayifi Busrakaplan20 o bize fayda etmedi sarimsakli degil ama zeytinyag karanfil oalrak yapmistim