prensesko Kızlar emzirme dönemimiz sağlıkla bitti çok şükür ama benim bir sorum olacak. Aşırı bir iştahsızlık başladı bende bu normal mi acaba. Zaten zayıfım iyice güçsüz kalmaktan korktum