Hayat Anneler spiralimin ipi bi oluyo kayboluyo bi oluyo iniyo ve resmen batiyo bazı oluyoki yuruyemiyorum ilk bi adet donemimde olmustu sacede elime tesaduf geldi ama bu ay ki adetimde bildigin elimde bnm gbi bu durumu yasiyan varmi
Deletedmom200 Hayat baştan beri öyleyse doktor ipi uzun bırakmış olabilir ikincisi rahim çok aşağıdadır ipe dokunabilirsiniz 3. Hep öyle değilse kaymış olabilir 5 sene durdu hiç ip hissetmedim
Hayat Kvncprns şoyle anlatayim serce parmaginin ikinci cizgisinden biraz daha kisa dusunun ipi o derece geliyo elime🙄
Hayat babygirlandmom ayiptir sormasi snn ip ne kadar uzunlugu bnm sanki ceksem elime gelecek denilecek kadar
babygirlandmom Hayat benimkide öyle canım çeksem elime gelir bide eşimle ilişkiye girsek hisseder gibime geliyor bide ip böyle sert bi ip demi
sirac_19 İpini gördiyseniz kaymış olabilir benimde başıma bu tarz bşy geldi be spiral karın boşluğuma kaçtı ameliyat olmak zorunda kaldım.. Doktora başvurun bence biranönce
Hayat sirac_19 en kisa zaman da gidicem suan gozum korktu valla bide gebelik gbi bi durum olur ALLAHim isteyene versin suan cok erken
sirac_19 Hem rahimden bakıldı hem göbek deliğinden girerek tıptaki adını şuan hatırlayamadım tşkler bu arada
Hayat Deletedmom200 ilk minnak degdi oda adet donemimdi iner geri kaybolur demislerdi dedikleri gbide kayboldu ama bu ay bildigin elime geliyo
Deletedmom200 Hayat ewet adet dönemi rahim aşağı indiği için degebilir fakat bı kontörole gidin kaymış olabilir riske atmamak lazim