Selamlar güzel anneler.. Bu kış malum bebelerimiz hep hasta 😔 Benim oğlum da 17 aylık 4 ağır hastalık geçirdi antibiyotik kullandık. Zaten alerjik bademcikleri de büyük çok kolay hasta oluyor. Şimdi de eli kulağında hep. Nezle burun akıntısı tipik üst solunum yolu enfeksiyonu geçiriyor. Ateşi yok ama hep böyle başlıyor sonra ateş de oluyor ve daha kötü oluyor vs.. Hastalık ilerlemeden bu durumlarda yaptığınız tarifleriniz varsa yazar mısınız 🥰