ReisinKizi bende 2 gün önce getirden aldım ama eskisi bitmedi henüz diye açmadım, umarım değişmemiştir.
ama bu yeni aldığım bitince tadıbu diye bir şeh var trendyolda onu denemek istiyorum. hem yerli üretim hemde transyağ, palm yağı falan yokmuş içinde ve %35 fındıkmıs 🤭