elmaliturtam koliklik gazla bile bağdaşan bir durum değildir aslında. Kolik nedensiz uzun süren ağlama nöbetleridir. Çocukta bu durum hasar bırakmaz. Yani ağlama nedeni bilimsel olarak bile anlaşılamamış, bizler ağrısı var demekki diye agri kesici veriyoruz. Bu ‘keyfim yok, nedenini bilmiyorum bir parol alayım,belki de başım ağrıyordur’ demek gibi bir şey. Kaldi ki etkin olsa bile her gün bu nöbetlerde ilaç vermek korkunc bir şey. Pişik kremini araştırıp alıyoruz ama gik dese calpol bik dese dolven🤷♀️