Tuba-21 maalesef ciddiyim. Yani çocuk elbette sizin çocuğunuz ama bazı gerçekler var. Görmüyoruz diye zarar vermiyor gibi geliyor. Ama minicik vücutta bir sürü toksik etki. Karaciğer bu verilen ilaçları metobolize ederken yoruluyorda yoruluyor. Gereksiz her kullanımda bebeğe yuk veriyorsunuz. Gaz sancısı ilaçla geçecek bir sey değildir. Gaz çıkarmakla geçer. Calpol yada parol artik ne veriyorsanız o da gaz çıkartmaz. Sadece kisa vadeli rahatlama sağlar. Ağrılarda agri yapan etkeni ortadan kaldirmadiginiz sürece surekli devam edecektir. Bana soracak olursaniz vermeyin ama dediğim gibi bebek sizin karar da sizin