İyi de verıyormussunuz benimki 10 aylık 3 saatte bir 120 içer her bebeğin fizyolojısı farklı tabi . Evet zaytinyağı hep koyarım ben kabızada faydası çok 9 aylıkken 11 kiloya yakındı doktor kontrolde 1 yaş kilosunu almış bile demişti . Hipp combioticwlullamıyoruz biz anne sütüne en yakın mama olarak geçiyor bence senin bebişe kullandığın mama yaramıyor olabilir özel değilse neye alerjisi var neden o mama kullanıyorsunuz