suyusevenordek Konya’da sordugum hastanelerin çoğu 2 yaş altına sünnet yapmıyor neden olabilir bilgisi olan var mı acaba?
Tecrubelianne suyusevenordek ben 1.5 yasinda yaptrdim gec bile kalmisim bionce yaptrmani tavsiye ederim akli sarinca zor oluyo gercekten en guzeli hic anlamadan kestrmek
Sarikuzumalp suyusevenordek neden acaba 2 yaştan 6 yaş arasına kadar önermiyorlar aslında yapmaları lazım
Betlcelik suyusevenordek Balıkesirin bir ilçesinde oturuyorum çocuk doktoru 2 yaştan önce yaptırmami söyledi ama ne yazikki burada çocuk cerrahisi yok o
mother14 Allah allah neden yapmiyolar.Artik cogu kisi bebeklen yapiyo biz 50 gunluguz Insallah 3 aylik olunca yaptiracagiz.Ne ladar erken o kadar iyi iyilesirmiş
suyusevenordek Anlamadım ki🤷🏼♀️ Suan bebeğim 5 aylık. 2 aydır doktor hastane araştırıyorum devlet hastaneleri yapmıyor merkezde de ilçede de .
Sarikuzumalp suyusevenordek yaş değil de devlet hastaneleri genel olarak yapmıyor. Özel klinikte falan yaparlar hemen
Grsnankr Devlet hastaneleri yapmıyor bebeğin pipisi tam gelişmediği ve sinirlere zarar vermemek adına ama özelde yaptırabilirsiniz ben bebeklerimi 3 aylıkken yaptırdım iyi ki de yaptırmışım
Zhnce suyusevenordek özelde yapıyorlar Devlette de yaparlar aslında ama demekki yapabilecek doktor yok yada başka birsey vardır