Minikkuzum1999 el ayak hastalığı biz önce 6. Hastalıktan sonra yüzde döküntü oldu bının gibi tedavisi yok kendi kendine ateş düştükten sonra olmustu dört gün sonra geçiyor.sonra yüz hariç tüm vücudunda oldu bu el ayak hastalığı dedi probiyotik verdi dr bir de alerji icin bi srup verdi dört beş gün sonra geçti