Tugcesilam Keskeuyusamm yani normalde 6 7 adim atiyordu ama simdi korktu galiba kendi isterse geliyor bende zorlamiyorum
ElmarNarmin Tugcesilam Bebeğim 14aylık erkek. Ve desteksiz yürümüyor. Hiç takmıyorum. Çünki geç kalmış sayılmaz. 18ci aya kadar normal. 1haftadır çok güzel merdiven çıkıyor
Tugcesilam ElmarNarmin walla bizimde 14 aya qz kaldi bakalm yuruyecekmi hele simdi hic adim atmak istemiyor bende biraktim artik