Alevaras Merhaba anneler, bebeğim 5,5 aylık yakında ek gıdaya geçeceğiz. Hangi mama sandalyesini akacağıma bir türlü karar veremedim. Tavsiyeniz var mıdır?
Keremikoom Alevaras merhaba ikeanin mama sandalyesi kullanışlı oluyor ben iki oğlumda da onu kullandım 🌸
honeyybee_ Alevaras kanz bistro mama sandalyesi aldi kardesim.hediye kurduk.gayet güzel ama pahali biraz olmasa da olur
_bahar_ Alevaras kiwi koala aldım pişman oldum çok ağır ve çok yer kaplıyor hafif kullanımı kolay bir şey alın kesinlikle Ikea baya güzel hafif duruyor
Alevaras honeyybee_ internette 9 aylık bebeğim zor sığdı diye bir yorum okudum o yüzden aklım karıştı yoksa beğenmiştim özelliklerini.
_bahar_ Alevarassiz bilirsiniz pek sırt ayarına gerek olmuyor bebek durabilir yerken de dik durması lazım zaten hantal oluyor benim kızım disardaki mama sandalyeleri daha iyi duruyor seviyor
GoktugAnnesiii Alevaras Minimono nun küçük sandalyesinden almak istiyorum kullanan var mı acaba ? Az yer kaplıyor ve uzun süreli olur diye düşünüyorum.
Kubra19871986 İkea antilop elimiz ayağımız oldu 2. Bebemi büyütüyorum şimdi kendileri eşliginde tavsiyemizdir sizede,az yer kaplar kolay taşınır epey kullanışlıdır
Kubra19871986 Alevaras hayır yok ilk bebeginizmi sizin?çok fonksiyonlu bir şey olmasına hiç gerek Yok sandalye üzerine monte olan sandalyelerde kullanışlı olabilir kullanmadım ama dedigim gibi gereksiz sırt ayarı filan şişme yastığı var zaten onu ayarlıyorsunuz bebeginize göre destekliyor tepsi çıkıp yıkanıyor pratik
Tecrubelianne Alevaras ben baby forcenim en duz modelini kullaniyorum ayaklari ayrik devrilme riski az oturma yeride yenis 3 yasina gircek hala rahatlikla sığıyor fiyatida fazla degil tavsiye ederim