Asalet tedavi yolu ile hamile kaldım isteyerek oldu. Doğuma kadar hiç bir şey yoktu doğumdan sonra tartışmalar başladı bebeğini özlemediğini iş yerinde aklına bile gelmediğini söyleyince bir de anneleriyle ilgili sıkıntılar oldu bu esnalarda ve bitti