Semanurrkck valla canım cidden dünya varmış diyeceksin o derece yani bencede al iletişime gec eczane ile aklındaki tüm soruları sor sabırla yanıt veriyorlar ben cok pinpirklenmiştim benimki prematüre dogdugu için doktorumuz da kullanmamız da bir sakınca görmedi hatta oda istedi aldıgımız yeri falan o derece