Umay3840 Guzel annelerimiz kızım 6 aylık cok mızmız surekli meme ister bir de bagırmayi ogrenms bagryo bir dk tek kalamyo surekli oyn ıstyor cok bunaldım artık dısarı cıkmak istyrm ama rezil olurum rahat edemem diye terddtdeym siz nasıl yapyrsnz
NurCum Umay3840 Benim Oğlumda Öyleydi Hiçte Rezil Olmadım Bebek Arabasının Önüne Oyuncaklarını Bağlamıştım Ek Oyuncakta Alıp Öyle Gezmeye Götürüyoruz / Götürüyorum
ymn2019 Umay3840 ooo siz 6 aylikken dert ediyorsanz daha büyük oldugnda hic cikamazsnz yürüdügnde falan .Neden yaramaz olsun 6 aylik cok küçük mizacı skilgan olabilr benmkide heo hmmm hmmm el kol durmazdı put gibi duracak halleri yok diyip kendimi sakinleştirmeye calisirdm
Mom544154 Umay3840 valla ben o zamanlar bi yere gidince eline geveleyecek bi şeyler verirdim. Telefondn çizgi film izlerdi. Rahat yemeğimi yerdim yoksa huzur vermezdi aşırı huysuzdu
Bade28 Umay3840 baksın hiçmi bebek görmemişler takılma bunlara bebek bu ağlar güler mızmızlanır kimsenin bebeği biblo gibi değil ilk çıktık biz eşimle sırayla yemk yedik 😅 3.5 aylıkken sakaryaya gittk rezilik diz boyu ahaha boşver hepsi birer anı evde büyütcek halimiz yok bebeleri bi başla gerisi gelio bnmkide 6 aylık bu arada 🤩
Woody Umay3840 e baksın? Dışarısı degisik gelecek belki O da mutlu olacak Yaramaz değil su an bebeginiz. Siz asıl yaramazlık yürümeyi öğrenince görün😀😀😀
NurCum Umay3840 öncelikle ek gıda dönemin de olduğumuz için dışarda temiz bir yer tercih edip örn: brokoli et balık tarzda yiyebilceği birşey söyleyip yediriyordum. Formül mama içinde kabımız vardı termosa sıcak su bitane de soğuk su alıyorduk yetiyordu bez değiştirme yeri ufaksa kenar köşe bi yerde kimsenin olmadığı tabi orda değiştiriyorduk
Cherryblossom Oyun alani olan yani çocuklu ailelern de tercih ettiği yerlere once bi gidin durmazsa da yadirganmaz yani kimsenin haddine degil ama siz rahatsiz olmazsiniz anlaminda diyorum. Sesler karısır çocuklara bakar falan en azından bir kahve icersiniz😍
Umay3840 Cherryblossom cnm dha kucuk ya oyun alanndn anlmz ki hele ki bura kırsal kesm hıc oyle restorant kafe tarzı yerde oyun alanı yk
Dincer-Efe1 Umay3840 bende ilk gittiğimde öyleydim ayyy ağlayacak ayy bana bakaracaklar diye 3. Aylıkken gittim ilk şimdi 7 aylık çok seviyor dışarıyı kalabalığa alıştı 😊
Cherryblossom Umay3840 yine de ilgisini belki cekerdi aslında. Yoksa da dert etme yanına ek gidaya gectiyse meyve vs al oyalanir. Aldirma aglasa da bebek bu. Rahatsiz olan gitsin baska yere.
Umay3840 Mom544154 Bn hıc telefondn bırsey acmyrm cnm zararlı diye ama eline bırsey vermek fikri guzel
2209 Umay3840 kendini oyle sitrese sokma.. sevdigi oyuncaklari alin, yiyeceklerden, ilk anda hemen kapali mekana gitme istersen sitrese girme, acik hava park vs yuruyuslere götür oyle oyle oda alisir, sende alisirsin.
Talhaninannesiii Umay3840 canim benim bebemde 4 aylik ayni kucaktan inmez sırtı yere gelsin kıyameti koparir 4 aydir ilk defa gecen gün çıktım senin gibi korkarak tereddüt ederek karnını doyurup kanguruma alıyordum korktuğum kadar kötü gecmedi günüm tabi evdeki gibi sicak cay kahve icemesemde idare ederdi kanguru denedin mi hic??