Mimoza_cicegi Ya ben anlayamadım benim bebeğim şimdi kaç aylık oluyor hesaplıyorum burayla farklı çıkıyor 6 Ekim’de doğdu bebeğim kizlr kaç aylık oluyor bileniniz varmı 👣
Mimoza_cicegi SeninAnnenBirMelektiYavrm İki gün öncesi burda artık üçüncü aya girdiniz yazıyordu aklım karıştı iyice teşekkür ederim cevabınız için 🌼
Cherryblossom 3 ay tam doluyor 4 ten gun alıyor o yuzden uygulamalarda bazen sonraki ay soylenir o ayın icine girdiginden. Kasım aralık ocak 3 ay bitti yani. Ama doldurduğu ay söylenir 🌸
Mimoza_cicegi Cherryblossom Evet birkaç kişiyle konuştuğumda böyle demişti o zamn doğru yani teşekkür ederim 💙