Evet kizlar başlıkta olduğu gibi resmen tükendim artık , nerden başlasam ne desem bilemiyorum bu birazda iç dökme postu olacak, 16 aylık kızım doğduğu günden beri huysuz mutsuz sürekli ağlayan bir bebek hep geçecek dendi 16 aylık olduk değişen hiç bir şey yok sabahtan akşama kadar ne istediği belli olmayan şekilde ağlar ne alt degistirir ne arabada durur ne bebek arabasına bağlanır ne gezilir ne durulur. İnsanlar yazın plajlarda kışın tatil de hafta sonu kahvaltı yemeklerde biz nerde daha markete cikamaiyoruz kiyafemeti kopariyor her yere her şeye saldırıyor bir saniye yerinde durmuyor. Bir kere yemek yemeğe gidelim dedik resmen bin pişman olduk koca kız oldu artık ne zaman düzene girecek bir şeyler bende insanlar gibi çocuğumla çıkıp hava alıp alışveriş yapmak istiyorum biliyorum benim gibi pek çok anne var lütfen bu durum ne zaman düzene girecek😔