SuPerisiiii Kızım 1 yaşında ve elinde çekirdek vardı ama yuttu ve yuttuktan sonra çok ağladı. Belki de tepkimden korktu bilmiyorum. Şu an bişey yok ama sizce bişey olur mu, çok ağladı bilmiyorum ne yapmam lazım
Sevgiguveen SuPerisiiii kabuğuylamı yuttu su içir canım . Benim kızım içini yıyordu 1 yaşındayken ama üstte kalsın nefes problemi yoksa para bile yutan çocuklar var bilemicem ama .
SuPerisiiii Sevgiguveen evet kabuğuyla yuttu. Ben de korkudan küçük bi çığlık attım sonra çok ağladı. Eşim senin paniğinden ağladı diyor ama çok korktum 😞
Wolverine SuPerisiiii kabuklu haliyle mi? Yutabildiyse sorun olur mu bilmem ama ilerleyen saatlerde huysuzlugu olursa bir acile gidin boğazıni filan tıkamasın🙏🏻
SuPerisiiii Wolverine evet kabuğuyla yuttu. Bilmiyorum bu verdim filan ama çok ağlayınca ben de çok korktum
Ipegim SuPerisiiii boğazını falan gösteriyor mu? Ekmek kraker verin sevdiği şeyleri yapın yutkunmasında nefesinde bir şey yoksa bir şey yoktur inşallah
SuPerisiiii Ipegim hayır şu an hiçbir şey yok sadece ilk yuttuğunda çok ağladı. Ama çıkarırken sıkıntı olmaz mı ya da ne bilim bağırsakları filan zedelemez mi
Ipegim SuPerisiiii kızım zeytini bütün yutuyordu bir ara hiç takılmadım böyle şeylere evham yapıyorsanız yarın aile hekimine gidin
cupacakes Ipegim merhaba çok olmuş siz yazalı benim kızım de zeytin çekirdeği yuttu ama kakasında çıkmadı . Acaba doktora gotirsem mi kalasini rahat yaptı ama çekirdek yoktu . Sonra mi çıkar acaba
06arzu Mideye gitmiştir, sıkıntı olmaz. Kakada çıkar. Çok dikkat etmemiz gerekiyor. Allah korusun boğazına gidebilirdi. Benim oğlanda parkta küçük taş tutmuştu. Rabbim buyugunden esirgesin
SuPerisiiii 06arzu evet cidden çok dikkat etmek gerekiyor. Aslında bütün dikkatim ondaydı yutabulecegine de pek ihtimal vermemiştim açıkçası. Ama İşte bi anlık oldu. Size de çok geçmiş olsun Allah korusun tüm bebişleri 🤲🏻😞
cupacakes Ipegim 17 aylık normalde çıkarırdı ama zeytin yerken yuttu bu sefer . Sıkıntısız Kolay tuttu bi kaç saat sonra kaka yapti ama çıkmadı