Linaoykum_ hiç yapmayın ben gençken yaptım 19 kilo vermiştim sonra çok hızlı bir şekilde aldım kiloları fazlasıyla. Hamileyken 62 kiloyla hamile kaldım 85le doğuma gittim bir senedir 56 kiloyum bir gram bile almadım sağlıklı beslenerek verdim kiloları ve kilomu koruyorum. Sabah aç karnına bi bardak su için kahvaltıda;5 zeytin,yumurta,peynir, bir dilim tam tahıllı ekmek, lipton slim çayı içiyordum ama emzirmediğim için içtim bu çayları
ara öğün; türk kahvesi, 2 kare bitter
öğlen; bir küçük kase sebze yemeği ,varsa sebze yemeği ve ayran ya da tost
ara öğün; sütlü nescafe
akşam;sebze yemeği veya ızgara,salata ayran acı biber
ara:lipton slim kayısı çayı 2 kare bitter
inanın sağlıklı beslenin verirsiniz kilo ben de dukan diyeti yaptığım için bilirim çok sağlıksız fazlasıyla geri alıyorsunuz. Bol bol su için. 3 gün zor sonra alışıyorsunuz