Mavieylul 6 aylıkken tanı koyuldu.hipotonisinin sebebi araştırılıyor. 10 tüp kan verildi.2 si ankaraya gitti. Bu ay belli olacak.Ama bizim B12 ve demir dedüşük çıktı. Onları düzenli kullandık faydasını çok gördük. Fizik tedavinin gösterdiği hareketleri 3 set halinde düzenli yapıyoruz. Büyük ihtimalle erken doğuma bağlı bir hipotoni.Oturmaya başladığımızda iki büklüm oluyordu kendisini toparlayamıyordu bile. Şuan çok yol katedik. Bol bol yüzüstü yatırın. Havuz aldık günlük 30 dakika havuza soktuk.Piyonolu halıyla ayaklarını sürekli hareket ettirdik. Pilates topu önerdiler. Fıstık şeklinde fakat küçük boyunu bulamadığımız için almadık.Kullananlar çok faydasını görüyor.Çok sabır istiyor. Lütfen moralinizi bozmayın ve hemen tedaviyelerine başlayın. Benim kızımda şaşılık var ameliyat olacak bunun şokunu atlatamamışken hipotoniyle tanıştık. Bebeğinize güvenin. Hiçbir bebekle kıyaslamayın. İnanın yapamıycak başaramıycsk olsaydı benim kızım yapamazdı. Lastik gibi şimdi şimdi toparlıyor kendisini. Unutmayın her bebek kendine özeldir.Umarım herşey meleklerini için iyi olur.. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Varsa sormak istediğiniz bişey sorabilirsiniz🙏🙏