Mavieylul Anneler merhaba, bebeğim 9 aylık oturmuyor gevşek bebek biraz dediler alt tarafı güçsüzmüş. Başına gelen var mı nasıl bir yol izlediniz yardımcı olursanız çok sevinirim
Dyguak Mavieylul bebeğini oturt ellerinle hafif hafif sağa sola öne arkaya it dengesini sağlamaya yardımcı olacaktır biz öyle yaptık
kezibanuan Mavieylul merhaba bebe yatmaz alıp her fırsatta ona oturtun beli güçlenir. Benim arkadaşımın oğlu 12 aylıkken oturdu şu an hiçbir sıkıntısı yok. Arkadaşım bebe yatmaz aldı 1 aya oturmaya başladı
Mavieylul Havvakck henüz yönlendirmediler. Sizin bebeğiniz nasıl ne şikayeti var nasıl bir yol izlediniz
esrefiMahlukatAnasi Mavieylul merhaba, instagramda yonca görgülü hanım var, bebek fizyoterapisti. Onunla muhakkak iletişime geçin, mesajlara hemen dönüyor. Size egzersiz tavsiyelerinde bulunur. Çok faydalı paylaşımları da var, işinize yarayacağını düşünüyorum.
demirkof Mavieylul Benim bebeğime de hipotonik olabilir dendi. 2 ay 10 günlük sizde erken belirti vermedi mi ? Mesela benimki şu an sırtüstü yatarken ellerinden tutunca kafasını kaldıramıyor. Sizinki kaldırabiliyor muydu o dönemlerde
Selmaa45 Mavieylul merhaba benim kızımda da hafif hipotoni tanısı kondu.Sormak istediğiniz bişey varsa yardımcı olabilirim.
demirkof Selmaa45 Ben sormak isterim müsadenizle. Nasıl anlaşıldı belirtiler nelerdi ? Benim bebeğim sırtüstü yatarken başını kaldıramamak dışında her şeyi yapıyor 2 ay 10 günlük şu an. Siz nasıl farkettiniz?
Mavieylul Selmaa45 merhaba, ne zaman kondu tanı neyden şüphelendiler nasıl bir yol izlediniz yardımcı olabilir misiniz