Kuzeymiram thebeautyqueen bidaha okâdar vermiyeyim ozman belki midesi rahatsiz oluyordur ya uzuldum simdi fazla verdim diye
scooby-doo Kuzeymiram her bebek farklıdır canım kaç saatte bir içiyor 150 cc görümcemin bebeği var saatte bir 60 cc içiyor mesela 2 aylık
thebeautyqueen Kuzeymiram Bir kere 90 100 vermeyi dene bakalım annesi belki fazlasını istemeyecek bile. Kusuyor mu peki?
Kimkibu Kuzeymiram 3. Aydan beri 120 veriyorum 6.5 aylık halen 120 doktorum arttırmamam gerektiğini söyledi o yüzden devam
Go_ya_sa Kuzeymiram en düşük galiba 90 olmasi lazim cunku soktor bebegimin normalde 90 icmesi gerektigini soyledi ama benim bebegim prematüre dogdu
Cemrebebek Kuzeymiram biraz fazla değilmi ben o dönemde 90 Cc veriyordum 3 saatte bir. Şuan 8.5 aylığız 150 içiyo
Necla123 Kuzeymiram zor derken ben zorluyorum icmiyor kilo alımı az dedi doktorumuz çünkü içmiyor mamasını 3 mama değiştirmek zorunda kaldım hepsinde aynı yapıor midesi okadar alıyor demekki
Funda80 Kuzeymiram benim bebegim 6 buçuk aylık genelde 60 75 cc anca içiyor. Canımda sıkılıyor ama aynı zamanda emiyorda o yüzden mi bu kadar az içiyor aceba
Kuzeymiram Sudetunaaa seni emiyor sütün varsa mama verme zaten daha iyi cnm benim bebeis gazli oldugu icin surekli emmek istiyor hele gece uykuya geciste cok qgliyor bende sadece gece uykuya geciste bikere veriyorum
Kuzeymiram Funda80 kiz ayni zamandada emziriyormuşsun geri kalanı sütünden aliyormuş canın sıkılmasin 💚
HaticeClk Kuzeymiram vallahi çok bile bence 90 yeterli diye biliyorum ben bebeğim 6 aylık hala 120 içiyor fazlasını midesi almıyor tabi arada ek godaya geçtiği için