Kızlar merhaba aranıza yeni katıldım bebeğim 5günlük ama aşırı gazı sütüm geleli 2gün oldu ama çok az mamada veriyorum fakat bağırsaklarından gelen sesi dışardan duyuyorum okadar fazla başına gelen var mı doktor gaz olmaz deyip durdu d3verdi oğlum uyandığında çığlık atarak ağlıyor gazdan