Aceranne _-annee yani ben meme mama gidiyorum aptamil hipp ve sma optipro kullandım sma nın kokusu biraz kötü ama en çok onla rahat etti kızım hipp hiç yaramadı
123_lutfiye Ben sma optipro kullanıyorum, eğer onu kullanmasam hipp kullanıcaktim içeriği anlamında hippnin iyi olduğunu biliyorum ama Bebelac hakkında hiçbir fikrim yok 🌸