Doktorumuz bebekler robot değil şu saate bu kadar içeceksin bu saatte bunu içeceksin diyemezsin demişti . Eğer uyuyorsa doymuştur dedi fazlası için ısrar etme demişti saatler ve miktara takılma nasıl ki bazı insan çorbayla doyuyorsa bebeğinizde doyuyordur aç olsa zaten parçalar kendini . Uykusu iyiyse içtiğini içsin uyusun . Ek gıda dönemin de kilo aldırıcı şeylere yönelirsin . Oğlumda sadece mamayla büyüdü Bu arada