Asel2 41 günlük kızım var ve emziriyorm ama canım şuan kola çok istiyor askında bi kaç gündür öyle ana artık içmek istiyorm 1 bardak içsem çok mu rahatsız olur kızım
Talaybebek20 Gazlı bi bebekse sancılanabilir canım ama çok istiyorsa canın 1 çaybardağı iç nefsin körelsin yeter bebişin az daha büyüsün bol bol içersin inşallah😊
Talaybebek20 Asel2 O zaman dediğim gibi az iç canım 1 çaybardağı nefsin için emziren annesin bide canın çekmiş.Benimde bebeğim gazlıydı kolike yakındı sancıları ama canım bişey isteğince çok az tatrdım 🌸
Yasemin38 Asel2 iç bir çay bardağı nefsin körelsin canım😊 bişey olmaz inşaAllah bebeğinede korkma. Gaz sancısı olursa yüz üstü yatırıp sırtını ovala rahatlar
Mircet Asel2 ben içtim yedim bebeğim gazlı bir bebek değildi ama 😂hiç bir sıkıntı olmadı gazlı olsa korkardım
Lulemom Asel2 ben içiyorum 4.5 aylık. En başından beri de içtim. Bi sorun olmadı. Gazla ilgili bi etkisi olur mu bilmiyorum ama içtiğim zaman ekstra sancısı olmazdı. Normal olağan sancılarıydı. Çok sancılı bi bebek değildi zaten arada sancı tutardı
misssangreall Asel2 valla ben herşeyi yiyip içiyorum çok şükür bişeyde olmadı 19 aylık oğlum var canın istiyorsa azcık iç
serhattt Asel2 benim oğlum gaz li bir bebekti ama içiyordum valla hatta içtiğim günler hiç gazı olmuyordu