Kizlar sizden çok çok özür diliyerek başlamak istiyorum öncelikle ben geçen sene Kasım’da doğum yaptım normal de 54 kilo ile hamile kaldım ve 85 le doğuma gittim doğum sonrası emzirme dönemi derken 73 kilo ya düştüm ilk beş ay çok iyiydim ama sonrasi çok fena geçiyor benim için çok çok özür dilerim sizden yardımcı olmanızı istediğim için yazıyorm buraya kiniyan olabilir normal beş ay iyiydim sonra hep ishal oluyorum ve şimdi ki kilom da 55 e kadar düştüm yani neden olabilir sizce sağlık sorunu mu bu yoksa normal mi gitsem dahiliye uzmanı na mi gitmem lazım gitsem nasıl testler yapicaklar bana