Nilarasu Son reglimin uzerinden 2 hafta falan gecti Icimde bi kipirti tovbe sanki hamileyimde bebis oynuyor icimde Sezeryan sonrasi herkesin boyle dimi icerdeki hareketi daha net hissetmeye basliyoruz falan? Dimi? 🥺
Alpbeybi Nilarasu 😂 bebe 7 aylık ve hiç adet olmadım. İçimde bir kıpırtılar var. Eşime diyorum ikinci yolda galiba 5 aylık olmuş biz bilmeden 😂😂😂
Fatmaaa22 Nilarasu bu arada bende de oluyor her olduğunda bi an kendimi hamile gibi hissediyorum düşünceye dalıyorum doğunca ikisini nasıl yapıcam diye sonra aklım basıma geliyor 😂😂
Katy Nilarasu evet oluyor sanki hamileymişsin gibi içinde bişeyler kıpırdıyor. Artık gaz mıdır bagırsaklarmıdır bilemicem ama geçiyor 6 ay oldu kalmadı
RuyasMom Nilarasu 8 ay olacak nerdeyse Sezaryen olalı bazen içim kıpır kıpır ediyor dışardan bakınca sanki bebek oynuyo 😁
Nilarasu Fatmaaa22 hayir bi de regl bitime sistit olmustum o krcaliyo kafami. Sadece hamileyken olmustum omrum boyu bilmem bi kere sistit oldugumu😂😂 ben simdi guluyorum ama insallah yoktur oyle bi sey allah isteyene versin ya
Fatmaaa22 Nilarasu bende hamileliğin bilmediğim ilk iki haftasında ayaklarım ödemden biraz şişmişti ne zaman ayaklarım gözüme hafif sis gelse ödüm kopuyor
Nesrincente Nilarasu Vala esime saka yapmıstımben bı ara boyle 2 3 de soylememiltşşm baya ınanmıstı ya ama suan gercek ya kalp atısını duymadıkta kese var yani daha cok yeni