Merhaba arkadaşlar
6.5 aylığız. Diş çıkarma dönemindeyiz bir süredir. Sürekli salyası akıyor oğlumun. Huysuz. Uyurken birden ağlayarak uyanıyor. Şimdi gördüm trendyolda bunu. Yorumları da iyiydi ama acaba bebeklerin sağlığına zararı var mı bilemedim. Kullanan varsa bilgi alabilir miyim?