AlyaEce aynen öyle oluyor sadece verdiğiniz bebek değil onun ve sizin tüm yawrularınız süt kardeş oluyor. Benim kızım da küvözdeydi ve sağdığım sütleri tarihi geçmeden bağışlamak istedim diyaneti aradım. Çok riskli dedi sadece verilen iki bebek değil o aileden olan tüm kız erkek hepsi kardeş oluyorlar deyince vazgeçtim.