Bizde 13 günlüğüz bende hem mama hem anne sütü veriyorum gögüs ucumu almıyor diye ama ben mutlaka cay kasığıyla 1,2 kaşık veriyorum hem sıcak diye hem mama veriyorum diye fazla su verince çıkarıyor herşey çünkü sağlıkocağındaki ebeye sorduğumda bir iki çay kaşığı verebilirsin demişti 🤗