Egeberk Bebeğim hastalandı burnu akıyor 3 kere de Balgamli kustu acaba gitsem mi hastaneye bilemedim yada evde ne yapabilirim ilaç verdim ağrı kesici o kadar
Minnakkk Egeberk bence gidin cok kucuk Allah korusun ciğerlere iner hemen falan bekletmeye gelmez bu kadar kucukken
YorgunAnneyimvesselam57 Daha kucuk gitsen iyi olur benimde oyle olmustu birinin aklina uydum beklettim gecer die sadece 2 gun 2gunde yatircak drjma geldi ahni sikaytlerdi bida tobe ettim bekletmeye
Egeberk Brutal-Betty broronsit başlangıcı demişti doktor hava veriyorduk ama iyi olunca bırakmıştık 🤷🙄
Brutal-Betty Egeberk tedavi yarım kaldıysa tekrardan başlamıştır benim çocuğum 2 aylikken ,10 gün yattı ve su anda salgın var