Seymaaaaa kararlı olup bu davranışın ne kadar kötü olduğunu anlatıcaksınız bunu en iyi anlama biçimide örneğin bir misafirliğe yada parka gittiğinizde birine vurduğu anda çocuğunuzu oradan alıp uzaklaştırıp eve götürmek sebebinin bu davranışın olduğunu söylemek .. görümcemin çocuğuda böyle herkese vuruyordu kadıncağız hiçbiryerde huzur bulamıyordu annesinin evide dahil olmak üzere, pedegoğa götürüp olumsuz davranışlarını kendisiyle yüzleştirseniz sorun zamanla ortadan kalkar demişti.. dediğide oldu erken yaş müdahale çok önemli huy haline getirmemesi için 😇 çok hareketli bir bebeksede oyun grubu gibi yerlere dahil edip sosyalleştirip enerjisini akıtmasın sağlayın ☺️ Kolaylıklar dilerim