Bebeğim 2 aylık doğduğunda 2900 du biraz zayıftı boyu 46 cm idi şu an kilosu 5000 boyu 57 cm çoğu zayıf duruyor küçük duruyor diyor canım sıkılıyor sadece anne sütü ile besleniyor bebeğim doktor sütümun yaradığını mama vermememi söyledi sizce zayıf mi yorumlara çok canım sıkılıyor