AfraZ yapmayın ya bizde ikinci kez çıkarsa nasıl bir yol izleyecek doktor diyorduk çocuk üroloğuna yönlendirir diyordum da dahası da varmış sizin başınızdan daha çok şey geçmiş neden sonda çocuk doktoru mu ürolog mu tedavi ediyor sizi Bilgi verir misimiz 🙏bu arada klibella mı ne zıkkımsa bizim bakteri o 100.000ml idi bu sefer 50.000 çıkmış yine var ama idrara yabancı madde mi karıştı diye tekrar tahlil verdik ateş yoksa korkmayın böbreğe geçmemiştir dediler bir de böbrek ultrasonu çektirdik temiz çıktı insan çocuğun öz bakım becerilerini yerine getiremiyor muyum fiye vicdan yapıyor elimde bir leğen bakraç sıcsk odada yıkıyorum kakayı günde üç sefer yaptığı oluyor sonra gazlanıyor Allah yardımcımız olsun