Esrammmmm Dediğinizi bilmiyorum ama ben solomombaby almıştım 10 günlükten itibaren kullanmaya başladım yenidoğan aparatı ile. Şimdi 2 buçuk ayı geçtik gerektiği zaman aparatsız kullanıyorum kilosu uygun diye. Memnunum kangurudan. Fakat yaz ayında özellikle gündüz kanguru hem bebeğe hem size işkence ter içinde kalırsınız. Evde takın tabi alışması için ama dışarıda baharda kışın kullanırsınız. Ben evde kullanıyorum hatta kanguru sayesinde yemek yapıyorum çamaşır yıkayıp asıyorum yemek yiyorum çok işimi görüyor. Klimasız ortamda mümkün değil ama