Senemsedat133 benim de banka hesabıma yatıryırdu. Genelde akşam 17 e doğru yatırıyorlardı. Hatta parayı ne kadar kullanıyorlarsa sonuna kadar bekliyorlar diye kızıyordum. Bence banka ödemeyi alsa da hesaba geç geçiriyor diye düşünüyorum. Çünkü aynı dönem eşim de işsizlik maaşı alıyordu pttden sabahtan çekerdi genelde