Aguluyor, elleri sürekli ağzında, nesneleri tutmaya çalışıyor. Akşamları ders çalışıyoruz zeka kartları ile onları çok seviyor sürekli konuşuyor, göz koordinasyonu da güzel maşallah iyi takip ediyor. Hergun bir hikaye kitabı okumaya çalışıyoruz eşimle ona da güzel tepkiler veriyor. En büyük zaafı TV sayesinde sürekli kapalı sadece tomy time sevmiyor pek başını tutabildigi için pek takılmıyorum. İlk çocuğumuz olunca fazla hevesli ve ilgiliyiz bakalım nereye kadar giderse 😄