ML_11 Bir_prens_bir_prenses bende bununls ilgili post açacaktım 😂 bende olmadım hiç yan etkileri olan oldu mu acaba
Minik-mucizemmmm Bir_prens_bir_prenses Doğumdan 5 gün sonra ilk dozumu oldum 1 ay sonra da 2.dozu oldum.Emziriyorum emzirmeyle ilgili bir sorun yaşamadık çok şükür.Şuan 2 ay 29 günlüğüz.
Belisinwonderland Bir_prens_bir_prenses bebeğimin 40 çıktığı gibi gidip vuruldum. Bende burun tıkanıklığı ve baş ağrısı oldu. Aynı şekilde kızımda da. Ancak aşıdan bir gün önce ıslak saçla dışarı çıkmıştım.sinüzüt de olabilir yani. Dozdan sonra herhangi bişey olmadı. Ortalık çok kötü kızlar. Bence her anne yaptırmalı
asel_kus Bir_prens_bir_prenses doğum yaptıktan sonra doktorum olmamı tavsiye etmişti. Sütümden bebeğime de geçmesi için. Eşim aşı olmadı. İlk aşımdan sonra hepimiz covid olduk. Bebeğim ve ben ilaç kullanmadığımız halde eşime nazaran daha kolay atlattık. Aşının koruyucu olduğuna inanıyorum o zamandan beri.