Jrmommy 7 aylıkken çift çekilmiş kıyma vermeye başladım. 8 aylıkken de et vermeye başladım. Ben normal veriyorum yiyor ya mesela bugün güveç yaptım. Patates, kabak, havuç, soğan, sarımsak hepsini doğrayıp güveçe koydum, kuzu etini de çok az haşlayıp koydum verdim fırına bir saat pişti. Baharat koydum çok az tereyağı. Çok da sevdi 10 aylık. Bence blendr çok kullanmayın çatalla ezerek verebilirsiniz. Ya da 7.5 aylık bebek parçalı şeyler yiyebilir yavaş yavaş alıştırsanız ilerde zorlanmazsınız.