Kızlar merhaba oglum 5 bucuk aylik bugün gündüz yere yatrdm mama yapmaya gittim ağlamaya başladı gittim baktım kafasının arkasını oto koltuğunun plastik yerine vurmuş ama şişme filan olmadi takip ettim kusma filanda olmadi halbuki uzağa bırakmıştım nasıl döndü gitti oraya hala anlamış değilim sizce birşey olmus mudur