Nevarebeka1 benim kızımdada vardı. Reflü olduğunu çok geç fark ettim. Şu an 3 buçuk aylık. Ben alamadım ama sen al reflü yastıkları var üstelik çok uygun da bence hemen al çünkü bu durum 4-6 ay sürüyor. Hiç uyumuyor sürekli ağlıyor. Reflüyü ben fark ettim. Ayağımda sallıyordum onun yastığı terlemişti bende peluş koltuk yastıgı ile hemen uyuduğunu fark ettim. Önce yumuşak diye hoşuna gitti diye düşündüm. Yastıktan kaldırım beşiğine koyunca yine huysuzdu. Bir kaç denemeden ve araştırmadsn sonra anladım ki yastık ona yüksek geldiği için rahatlıyormuş. Bende hep baş ve gövdesini ayaklarına göre biraz yükselttim. Rahatladık