koala_ merhaba. Öncelikle çok geçmiş olsun . Bebeğimde çoklu gıda alerjisi var. Süt ve yumurta diyeti yapacaksanız doktorun dediği gibi kek gibi fırınlanmış yumurta kategorisinde bir şey yerseniz de diyet işe yaramaz. Çünkü kabartma tozunun içine bulaşan eser miktarda süt ve yumurta bile alerjiyi tetikler. 10 ay boyunca birçok besin diyet yaptım. Eğer alerji mi değil mi anlamak istiyorsanız 20 gün boyunca yapacağınız diyette hiçbir şekilde süt, süt ürünleri ve yumurta içeren bir şey bence tüketmeyin ki yaptığınız diyete değsin yoksa anlamı gerçekten olmaz. Süt, süt ürünleri, süt proteinleri ilacın içinde yazan laktoz, laktoil vv de kullanmamalısınız.aynı şekilde mamaların içinde de süt yani süt proteini var bebeğinize bu da yoğun alerji yapar. Eğer mamayı içtikten sonra fışkırır tarzda kusuyorsa alerjik kusma olabilir. Alerji maması kullanaması lazım normalde raporla ücretsiz ama raporsuz mamayı eczaneden almak çok pahalı. Süt artırma konusunda da ben de alerjimiz çıkana kadar helva, bitki çayları vs süt arttırıcı özellikleri var sanırdım. Ama emzirme danışmanlarına göre hiçbir yiyecek süt artırımıyor. Önemli olan boş su ve beslenme aralığını açmamak. Aylarca süt, yumurta, tahin, susam, tavuk, balık, kuzu eti, dana eti, ceviz ve tüm kuruyemişler, vişne, kakao, yulaf, soya bal için diyet yaptım. Bu kadar şeyi yemediğim halde maşaklah hala sütüm fışkırarak gelir. Bebeğim 13 aylık düşünün. Emzirdikçe sütünüz artar inşallah