Sevgili anneler. Uzun zamandır kafama takılan bir konu bu anca fırsat buldum yazmaya. Benim bebeğim 3 aylık. Başından beri sol göğsümden sağ göğsümün neredeyse 3 katı süt geliyor. Boyle bir durum yaşayan oldu mu var ise artırmak için neler yaptınız??