Merhaba kilo alamadığı için emzirme eğitimi için devlet hastanesini hemşireye yönlendirdi. Eğer bebeğin emzik yada bireron kullanıyorsa meme reddi olabilir bizim 1,5 aylık emzik yüzünden memeyi reddetmeye başlamış. Emziği bıraktırrdı biraz zorluyor suan ama bebekler çabuk herşeye alışır derler emziğe alıştığı gibi yokluğuna da alışacaktır sabır önemli :)