Lalins Merhaba anneler kızım nerdeyse 10 aylık ve nerdeyse 3 aydir geceleri en az 6 7 kez uyanir .. gözleri kapali mız mızlaniyor veya ayağa kalkiyor yatağinda valla neyapicağimi bilmiyorum.. lutfennn tavsie verin bu durumu nasil duzeltebilirim
Cinar2502 Lalins bizim de 10 ayımız bitti biz de böyleyiz bazen. Tak diye ayağa kalkıyor. Sakinleştiriyorum meme veriyorum, basen de emzik. Sarılıyorum. Sakinliyor uyuyup kalıyor sonra
Grace22 Lalins bizimki de 8 aylık aynı durumdayiz valla 4. Ayından beri.ne gece ne gündüz uyuyor adam akıllı gündüz yine idare ediliyor gece saat başı ayakta diş diye düşünüyoruz ama en biliyim doktora da götürdük bişey çıkmadı inşallah düzene girerde rahatlariz😢
Lalins Merak ediyorum nezaman derin ve uzun uykulara dalacak bebeğim yaşini geçtiği zaman mi yoksa daha gec mi
Grace22 Lalins Acaba doymuyor mu diye mama bile aldım o da bana misin demedi yine aynı yine aynı papatya çayı icirdim akşamları bazen anason verdim gram faydası olmadı milletin bebeleri anason içince deliksiz uyuyor bize hiç bir şey işlemedi 😐
Keskeuyusamm Valla bebeklerin yüzde doksanı böyle İnan. Ben artık umudumu kaybettim. İki üç yıl böyle uyku sorunları öekeceğiz belli ama değer