Merhaba anneler, 14 aylık bebeğime tuvalet eğitimine başlamayı düşünüyorum. Çiş ve kaka diyebiliyor (ben söylediğimde tekrarlıyor). 21 aylıkken kreşe başlayacak gibiyiz ben çalışmaya başlayacağım o yüzden iznim bitmeden atmak ıstiyorum bezi. Nasıl yapılır, nereden başlanır hic bilmiyorum tecrübelerinle beni aydınlatırsanız sevinirim 🤗