Anneler merhaba bebeğim 6 aylık 4 gündür hasta burun akıntısı öksürük ve halsizliği var ilk günler beslenmiyordu ateşleniyordu günden güne daha iyi fakat bebeğim hastalık olduğundan beri sürekli uyuyor ve korkuyorum yani günde 5 saat uyanıksa günün geri kalanını uyuyarak geçiriyor 2-3 gündür başına gelen oldu mu hiç hastalıkta normal mi acaba